advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Diverse artiesten "De Hollandse Hits Top 20 vol. 1"

(2 september 2016) "De Hollandse Hits Top 20 vol. 1" is een TOP verzamelaar welke vanaf nu overal te streamen en te downloaden is, inclusief de nummer 1 hit uit de PuurNL Top 20 van Charelle & Franky Falcon "Verboden Liefde", maar ook actuele hits van o.a. Marlous, Dennis Jones, Zus, Johnny van Veldhoven, Ruby van Urk, Tygo Nendels, Ron Besselink, Kobus Engels, Mathijs Laverman e.v.a.







Klik hier om "De Hollandse Hits Top 20 vol. 1" te streamen via Spotify
Klik hier om "De Hollandse Hits Top 20 vol. 1" te downloaden via iTunes 

1. Charelle & Franky Falcon – Verboden Liefde
2. Marlous – Er Komt Een Andere Tijd
3. Tyo Nendels – Zeg Me Niet Hoe Ik Leven Moet
4. Rudy de Wit – Je Bent Verleidelijk
5. Dennis Jones – Ondersteboven
6. Ron Besselink – Nee, Jij Kan Mij Niets Leren
7. Gertjan Wels - Zigana
8. Ruby van Urk – Neem Me Mee
9. Kobus Engels – Jij Bent Wat Ik Wil
10. Hans van Seggelen – Koning Van De Nacht
11. Dirk Meeldijk – Leef Jij Maar Raak
12. Jeffrey Heesen – Zomerliefde
13. Zus – Waar Ik Ga
14. Johnny van Veldhoven – Is Dit Liefde
15. Mathijs Laverman – Wat Jij Met Me Doet
16. William van Dijk – Hetzelfde Lied
17. Yosee- Al Die Lange Nachten
18. Eduard – Mijn Leven Delen Met Jou
19. Danny Robben – Angelina
20. Marco Meesters – Jij Liegt En Bedriegt