advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Marlous "Verboden Liefde"

(26 april 2013) "Verboden Liefde" is de titel van de nieuwe single van Marlous. De carrière van Marlous zit al enige tijd flink in de lift. Met singles “Als Hij ’s Nachts Piano Speelt”, “Jij Alleen Jij”, “Ik Spreid Nu Mijn Vleugels Uit”, “Je Zeurt Teveel”, en “Vannacht Van Jou Gedroomd” wist Marlous diverse hitnoteringen te behalen. Haar debuutalbum “Ik Voel Me Goed” (2011) stond wekenlang in de Album Top 100, evenals haar vorig jaar verschenen tweede album “Verslaafd Aan Muziek”, met daarop de hits “Laat Mij Nu Nooit Meer Alleen” en “De Dag Is Voorbij”.

Marlous stond centraal in haar eigen “real-life” soap en maakte haar opwachting in diverse grote TV programma’s. Haar videoclips zijn, mede dankzij Marlous’ mooie en opvallende verschijning, regelrechte hits op YouTube. In 2010 was ze één van de vijf deelnemers van het Nationaal Songfestival, waar ze het liedje “Ik Ben Verliefd (Sha La Lie)” zong. Dit leverde haar veel bekendheid en publiciteit op.

De afgelopen maanden heeft Marlous niet stilgezeten. Ze benaderde hit-producer Kees Tel (bekend van o.a. René Schuurmans, Gerard Joling en Jody Bernal) met een spectaculaire nieuwe single “Verboden Liefde” als resultaat, waarvoor ze zelf de tekst schreef. Kosten noch moeite zijn gespaard en Marlous heeft dan ook een fantastische videoclip opgenomen voor “Verboden Liefde”.

“Verboden Liefde” is een heerlijke zomerse single met latin en reggae-achtige invloeden waarmee Marlous ongetwijfeld één van de zomerhits van 2013 zal scoren.

Tracklisting:
  1. Verboden Liefde
  2. Ik Ben Verliefd (Sha La Lie)
Download hier "Verboden Liefde" van Marlous