advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Robert den Brok "Ik Heb Alleen Nog Maar Die Foto"

(1 november 2013) Met "Ik Heb Alleen Nog Maar Die Foto" komt de sympathieke zanger en entertainer Robert den Brok wederom met een opvallende nieuwe single. Deze keer heeft hij ervoor gekozen om een klassieker van het legendarische duo Hepie & Hepie in een geheel eigen gezellig jasje te gieten. Robert scoorde in de afgelopen twee jaar hit na hit met liedjes als "Vind Ik Leuk", "Super Duper" en onlangs nog met "Lekker", waarmee hij een stevige plek in de charts wist te bemachtigen. Met de
single "Weekend" (i.s.m. DJ Menno & DJ Peet) heeft Robert tevens de nominatie voor Beste Party Single 2013 bij de Party Awards in de wacht gesleept, welke op 27 november a.s. uitgereikt zullen worden. "Ik Heb Alleen Nog Maar Een Foto" is wederom geproduceerd door hitproducer Kees Tel en wordt ondersteund door een videoclip, geschoten door Cannonball Media.


Download hier "Ik Heb Alleen Nog Maar Die Foto" van Robert den Brok