advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Rudy de Wit "Ga Met Me Mee" (album)

(21 november 2014) De sympathieke Tilburger Rudy de Wit mag gerust een van dé opkomende Nederlandstalige artiesten van dit moment genoemd worden. Met singles als “Sweet Love”, “Kom Bij Mij”, “Ga Met Me Mee (Be My Day)” en “Zin In Een Feestje” wist Rudy de ene hit na de andere te scoren, en er is momenteel geen kroeg in Nederland waar er op een avond niet één of twee liedjes van Rudy voorbij komen. Hiermee heeft Rudy in korte tijd zijn naam gevestigd en is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerde volkszanger met een eigen geluid.
Reikhalzend werd er dan ook uitgekeken naar het
debuutalbum van Rudy de Wit, welke nu een feit is. Met als titel “Ga Met Me Mee” weet Rudy een zeer divers album af te leveren, bijgestaan door topproducers Harald Queens (o.a. Mulder & Mulder, Johnny Gold, Dirk Meeldijk, Colinda), Laurens van Wessel (o.a. Frans Bauer, Rob van Daal) en Henk van Broekhoven (John Spencer). Laatstgenoemde tekende ook voor een deel van de composities.

Gelijktijdig met de release van “Ga Met Me Mee” verschijnt de kerstsingle “Wie Gaat Er Mee (Naar Het Kerstdiner)”, welke als bonustrack aan het album is toegevoegd. Onder de titel “Hé Ga Je Mee (Naar Ons Stamcafé)” is hiervan ook een reguliere versie op dit album te vinden.

“Ga Met Me Mee” van Rudy de Wit is een topproductie geworden welke niet mag ontbreken in de collectie van de liefhebbers van het Hollandse lied.

Tracklisting:


1. Ga Met Me Mee (Be My Day) 
2. Mijn Leven Is Zo Koud Zonder Jou 
3. Enkel Een Lach Van Jou 
4. Alleen Jij 
5. Zin In Een Feestje 
6. Als Jij Me Aankijkt 
7. Kom Bij Mij 
8. Waarom 
9. Hé Ga Je Mee (Naar Het Stamcafé) 
10. Sweet Love 
11. Iedereen Maakt Wel Eens Fouten 
12. Geen Euro Meer Te Makken 
13. Genieten 
14. Er Is Maar Een Ding 
BONUS: 
15. Wie Gaat Er Mee (Naar Het Kerstdiner)

Koop hier het album van Rudy de Wit "Ga Met Me Mee" (bol.com)