advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Ruby van Urk & John Medley "Wij Blijven Vrienden"

(8 juli 2016) Voor de nieuwe single "Wij Blijven Vrienden" hebben Ruby van Urk en John Medley hun krachten gebundeld voor een zomers duet. Dit duet is onderdeel van de reality soap "De Medleys - Op Weg Naar Eeuwige Trouw" rondom de geboren Hagenees John Medley en zijn huwelijk met Mijntje op Omroep West. 
De duetsingle “Wij Blijven Vrienden”, waarvoor zangeres Theresa Stam de tekst schreef, is de hit uit de soap welke veelvuldig voorbij komt in het programma.
Ruby van Urk is natuurlijk al lang geen onbekende meer. Als lid van ‘De Meiden”, maar ook solo, weet ze de laatste tijd zeer
succesvolle singles te scoren. “Zingen is mijn grote passie. Zodra ik op het podium sta, heb ik het gevoel dat ik thuis ben. Dit is hetgeen waarvoor ik geboren ben om te doen. Muziek verbindt mensen. Als de ambiance en de energie kloppen, krijg ik als artiest vleugels, en het publiek vliegt met me mee. Dan kunnen we samen alle kanten op” Aldus ras-artieste Ruby. Naast haar werkzaamheden als zang pedagoge is Ruby dan ook een veelgevraagde artiest en stond zij al op vele grote evenementen.
Ook John Medley is in de regio Den Haag al een veelgevraagde artiest. Hij nam diverse CD’s op en stond in voorpragramma’s van grootheden als André Hazes en Gerard Joling. Nu is hij dan te zien in zijn eigen reality soap welke goed bekeken wordt op Omroep West waarin Ruby van Urk ook regelmatig voorbij komt.
Deze duetsingle is dan ook een logisch vervolg en het resultaat is een heerlijke uptempo vrolijke zomerse plaat, welke geproduceerd is door Sonic Solutions. Uiteraard hebben Ruby en John samen een zomerse videoclip geschoten voor ”Wij Blijven Vrienden”