advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Wesley Broens - Mijn Liefde Dat Ben Jij

(2 februari 2018) "Mijn Liefde Dat Ben Jij" is de nieuwe single van de in Voorburg geboren Wesley Broens. Al op jonge leeftijd was hij bezeten van muziek en was hij vaak in het weekend te vinden in de uitgaansgelegenheden waar hij met zijn opzwepende Nederlandse repertoire de tent op zijn kop zette.
Wesley verwierf landelijke bekendheid na zijn deelname in het succesvolle RTL5 reality programma "Oh Oh Daar Gaan We Weer" en in 2016 verscheen Wesley's single ‘Ik Wil Jou’, een zéér pakkend liedje die niet uit het hoofd te krijgen is!  De bijbehorende clip werd binnen 2 maanden ruim 550k keer bekeken op YouTube en is dus een regelrechte hit te noemen!
Opgenomen op het prachtige eiland Mallora met zon, zee en de gehele cast van het RTL5 programma ‘Oh Oh Daar Gaan We Weer’. Sindsdien maakt Wesley steeds meer naam als zanger, en de nieuwe single 'Mijn Liefde Dat Ben Jij' kwam tot stand danzkij de samenwerking met het succesvolle productieteam Sonic Solutions. De verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen. 'Mijn Liefde Dat Ben Jij' is verkrijgbaar op alle bekende download-  en streamings portals.