advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Duo Knotsgek - Anoushka

(15 november 2019) Het carnavalsseizoen is weer geopend, dus de hoogste tijd voor de nieuwe single van Duo Knotsgek. Wederom treffen ze met het aanstekelijke ‘Anoushka’ een schot in de roos. De heren nemen ons mee naar heerlijke Russische polkasferen, waarin de mooie Anoushka centraal staat. Duo Knotsgek blijkt al jaren een vaste waarde tijdens het carnavalsseizoen en weet het uit Tilburg afkomstige duo iedere keer een zeer opvallende carnavalshit te scoren. Welke feestganger herinnert zich niet bekende hits als ‘Hedde Gij Mischien ADHD’, ‘Die Alpenknotsen’, ‘Liters Bier Op ’n Doktersrecept’ en de kneiter ‘Ik Heb Unne Smiley In De Sneeuw
Gepist Vur Jou’, waarmee de heren uiteraard te gast waren in het bekende Omroep Brabant TV programma ‘3 Uurkes Vurraf’? Het vrolijke duo, bestaande uit Gerbrand Cools en Fabian Somers dook hiervoor wederom de studio in met hun vaste producer Harald Queens en leveren wederom een topproduct af. De verwachtingen zijn dan ook weer hooggespannen. Voor ‘Anoushka’ werd wederom een te uiterst passende clip geschoten. Hiermee is Duo Knotsgek weer helemaal klaar voor het komende feest seizoen.
In de videoclip zien we de sexy en wulpse Djamiah, bekend als verleidster uit Temptation Island VIPS.  In Temptation Island wist Djamiah met haar sexy dansmoves de mannenharten sneller te laten kloppen. Ook in de videoclip van ‘Anoushka’ van Duo Knotsgek past zij haar talenten toe, en laat ze zich weer van haar beste kant zien. Dit leverde haar eerder de nodige kritiek op; “Daar zijn mijn billen goed voor, ik kan er goed mee schudden. Als je het kan moet je er gebruik van maken! Ik sta ook op festivals met tepelplakkers aan een paal te dansen. Dus denk je dat ik me zorgen maak om wat ik op tv doe, dat ik daar sta te twerken?” verklaarde zij onlangs. En dat het werkt moge duidelijk zijn; de videoclip van Duo Knotsgek ‘Anoushka’ wordt meteen al massaal bekeken.