advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Arnold Hofmans "Gisteren Heb Jij Mij Verlaten"

(30 juni 2017) De in 1983 te ’s Hertogenbosch geboren Arnold Hofmans timmert sinds 2006 aan de weg sinds het verschijnen van zijn eerste single "Ik Heb Met Jou Niets Te Maken", geproduceerd door Kees Tel. Vele optredens, enekele albums en singles zoals “Want Zo Ben Ik Geboren", “Zwarte Haren, Bruine Ogen”, “Toe Kom In M’n Armen”, “Waarom Fluister Ik Je Naam Nog”, en " Ze Zeggen" volgden. Hiermee was Arnold veelvuldig te horen op de Nederlandse radio stations en in de kroegen.
Nu is het tijd voor een gloednieuwe single, getiteld “Gisteren Heb Jij Mij Verlaten”. Deze bewerking van een legendarische
Koos Alberts hit is door Arnolds vaste producer Kees Tel weer vakkundig opgenomen met een zeer verrassend en hitgevoelig resultaat. Een bijpassende videoclip draait inmiddels volop op de clipkanalen.