advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Diverse artiesten - Woonwagen Feest vol. 1


(30 maart 2018) 'Woonwagen Feest vol. 1' bevat heerlijke liedjes van o.a. Kobus Engels, Marlous, Rudy de Wit, Nelis Heesbeen, Charelle, Franky Falcon, Dirk Meeldijk, Jeffrey Heesen e.v.a.

  1. Kobus Engels – Ik Leef Mijn Droom Met Jou
  2. Marlous – Er Komt Een Andere Tijd
  3. Rudy de Wit – Sweet Love
  4. Charelle & Franky Falcon – Verboden Liefde
  5. Gertjan Wels – Zigana
  6. Dirk Meeldijk – Waarom Laat Je Mij Alleen
  7. Danny Robben – Angelina
  8. Bernard van Maurik – Zij Is Amper 20 Jaar
  9. Jeffrey Heesen – Casanova
  10. Johnny van Veldhoven – Met Jou Alleen
  11. Guus Bauer – Zonder Jou Kan Ik Niet Leven
  12. Tygo Nendels – Zeg Me Niet Hoe Ik Leven Moet
  13. Robert den Brok – Ik Heb Alleen Nog Maar Die Foto
  14. Dennis Jones – Laat Me Niet Alleen Vannacht
  15. Marco Meesters  - Ik Heb Het Altijd Al Geweten
  16. Charelle – Het Lijkt Soms Van Een Kant Te Komen
  17. Nelis Heesbeen – Ga Maar Weg, Lazer Maar Op
  18. Ron Besselink – Als Ik Het Had Geweten
  19. Franky Falcon – Waarom
  20. Hans Snoek – Meisje (Sunshine Baby)