advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Dirk Meeldijk "Om Jou Zal Ik Geen Traan Meer Laten"

(12 augustus 2016) Na de hits “Waarom Laat Je Mij Alleen” en “Leef Jij Maar Raak” heeft de Hillegomse zanger Dirk Meeldijk wederom een kneiter van een hit in handen met “Om Jou Zal Ik Geen Traan Meer Laten”. Hiermee brengt Dirk een meezinger van jewelste, zoals alleen Dirk Meeldijk ze kan brengen. Voor de productie tekende niemand minder dan Ronald Moonen, die ook verantwoordelijk was voor de productie van Dirk’s meest succesvolle nummers zoals “Ik Hou Van Het Leven” en “Vier Zomers Lang”. Ronald schreef tevens de muziek voor “Om Jou Zal Ik Geen Traan Meer Laten” en de tekst werd geschreven door Anita Haex-Scholtens, die eerder al prachtige teksten schreef
voor Dirk Meeldijk.
De verwachtingen omtrent deze single zijn dan ook weer hooggespannen. De begeleidende videoclip is inmiddels volop te bewonderen op de bekende clip kanalen.