advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Maico "Ik Wil Weer Met Je Dansen"

(19 augustus 2016) De Enschedese zanger Maico (21) gaat voor de videoclip van zijn nieuwe single “Ik Wil Weer Met Je Dansen” uit de kleren. Het idee om in ‘adams kostuum’ in de clip te verschijnen kwam van Maico zelf. “Ik zing in het liedje over ‘zonder kleren zwemmen in de zee’, en het leek me daarom dat ik in de clip niet achter kon blijven.” vertelt de moedige zanger.
Met “Ik Wil Weer Met Je Dansen” brengt de zanger een heerlijke dansbare vrolijke single uit. Het is de opvolger van “Jij Bent Mijn Nummer 1” waarmee Maico vorig jaar volop airplay wist te vergaren op de diverse radio stations in Nederland en Vlaanderen, en waarmee hij zelfs in het SBS programma Utopia
te zien was. Voor de nieuwe single “Ik Wil Weer Met Je Dansen” ging Maico de samenwerking aan met hitproducer Harald Queens (bekend van o.a. Raymon Hermans, Rudy de Wit e.v.a.). “De nieuwe samenwerking met Harald Queens heb ik als zeer verfrissend ervaren. Harald heeft hiermee een extra dimensie aan de ‘Maico-sound’ gegeven, en begreep precies welke kant ik op wilde.” aldus een enthousiaste Maico over zijn nieuwste schijfje.
Maico heeft inmiddels een goed gevulde agenda met optredens door heel het land en hij heeft een trouwe schare (vooral vrouwelijke) fans.
Uiteraard is de bijbehorende videoclip van “Ik Wil Weer Met Je Dansen” volop te bewonderen op de clip kanalen. (www.zangermaico.nl / www.hititmusic.nl)