advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Randy Voet "Wat Jij Wil"

(13 oktober 2017) Na een wat stillere periode keert de in Oss geboren en getogen zanger Randy Voet terug aan het Nederlandse hitfront met een ijzersterke single, getiteld ‘Wat Jij Wil’. Randy ging hiervoor de samenwerking aan met het succesvolle productieteam Sonic Solutions (o.a. Wesley Klein, Charelle & Franky Falcon) en gezamenlijk schreven ze deze nieuwe single. “Nadat ik in het verleden verschillende stijlen, van feestliedjes tot Nederpop tot levenslied gezongen heb, heb ik nu het idee dat ik mijn eigen stijl gevonden heb. Ik ben dan ook erg blij met ‘Wat Jij Wil’ en ik hoop hiermee het Nederlandse en Vlaamse publiek ook” aldus een trotse Randy
Voet.
De single release wordt ondersteund d.m.v. een prachtige videoclip, welke geschoten is door RedGellMedia.