advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Randy Voet - Ga Met Me Mee

(8 juni 2018) ‘Ga Met Me Mee’ is de opvolger van de succesvolle single ‘Wat Jij Wil’ van de in Oss geboren en getogen zanger Randy Voet. De single is wederom geproduceerd door het succesvolle productieteam Sonic Solutions (o.a. Wesley Klein, Willem Barth, Youri Plaisier, Charelle & Franky Falcon) die ook verantwoordelijk waren voor de compositie. “Met ‘Wat Jij Wil’ heb ik de richting gevonden welke bij me past en deze zet ik nu voort met ‘Ga Met Me Mee’; een lekkere moderne dansbare sound, waarmee Sonic Solutions mij perfect aanvoelt. Ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe single.’ vertelt Randy enthousiast over zijn nieuwste release.
De single release wordt ondersteund d.m.v. een prachtige videoclip, welke geschoten is door RedGellMedia.