advertentie


YouTubeMail OnsFollow Us on TwitterFacebook

Labels


About Us

Ruby & Side Kick - Ik Zie Jou

(29 juni 2018) Zangeres Ruby van Urk kennen we als solo zangeres (o.a. ‘Neem Me Mee’), maar ook dankzij vele samenwerkingen. Zo scoorde ze flinke airplayhits met Judith Peters en Theresa Stam als het damestrio De Meiden en nam een duet op met John Medley. Onlangs verscheen er nog een Engelstalige single, een dance versie van ‘This Is The Moment’ met DJ Galaga. Voor haar nieuwste project ‘Ik Zie Jou’ gaat Ruby de samenwerking aan met het party duo Side Kick. “We kwamen elkaar regelmatig tegen in het land, en zo ontstond het idee om eens een keer iets samen te doen. We hebben veel plezier
gehad tijdens de opnames en de clipshoot, en we zijn erg blij met het resultaat.” vertelt Ruby enthousiast. ‘Ik Zie Jou’ is een uiterst zomerse en dansbare single en werd geproduceerd door Sonic Solutions.
Ruby deed voorprogramma’s van diverse grote artiesten en heeft opgetreden met o.a. DJ José, Haddaway, The Frogettes, Cor Bakker en het Metropole Orkest. Daarnaast is ze een gediplomeerde zangpedagoge.
Side Kick bestaat uit de Haagse broers Fred en Ron en samen staan ze al 25 jaar op de bühne, dus ze kennen de klappen van de zweep. Eerder maakten ze al naam in het party circuit met singles met o.a. Def Rhymz, Trafassi en DJ Cor.
Met ‘Ik Zie Jou’ zijn Ruby ft. Side Kick klaar voor de zomer en zullen hiermee ongetwijfeld een zomerhit scoren. De bijbehorende videoclip zal veelvuldig op de clipkanalen te zien zijn.